středa 4. července 2012

Opojení, Opuštění, Výskok






Komentář Bryana Petersona:

 V prípade prvej fotografie si neuveriteľne dobre využila silu našich zmyslov a podvedomia - je v človeku hlboko zakorenená podvedomá reakcia privoňať si k príjemne vyzerajúcej kvetine a priam sa opájať jej vôňou a tvoj uhol pohľadu v nás ešte znásobuje pocit, že sa k nej priamo nakláňame. O to viac cítim túto opojnú vôňu, ktorá mi spolu s farebne vizuálnym zážitkom a zvolenou hĺbkou ostrosti prináša len jediné - PERFEKTNÝ ZÁBER bezpochyby, fantastický vo svojej jednoduchosti a emotívnej sile. Rovnaké slová o jednoduchosti a emotívnej sile môžem rovnako dobre použiť aj v prípade tvojho druhého záberu - toto je naozaj veľmi dobre znázornené opustenie a samota - ak o niečom človek automaticky a podvedome vie, že to existuje v páre, tak sú to práve topánky a znázornením len jedinej si svoj zámer vyjadrila dokonale. Pre mňa je tento dojem ešte umocnený červenou farbou topánky, ktorá pritiahne našu pozornosť na pozadí zelenej, ako vieme, tieto farby sa navzájom zvýraznia a spolu s tým sa zvýrazní aj ich vplyv na diváka. Skvelý nápad, Markéto na znázornenie opustenia, výborný, silný záber! A na záver posledná, ale nie opomenutá tretia fotografia výskoku - toto je viac ako zaujímavé stvárnenie nášho zadania, páči sa mi, aký si zvolila uhol svojho pohľadu a ešte viac sa mi páči dodanie pohybu do tohto záberu - čo si samozrejme dosiahla svojou rýchlosťou uzávierky 1/50 a viem, že to z tvojej strany nebola náhoda ale premyslený fotografický zámer. Je to nápaditá myšlienka a páči sa mi ako kreatívne rozmýšľaš,

Žádné komentáře:

Okomentovat